Uitslag klanttevredenheidsonderzoek

20 juni 2013

 
In mei jl. heeft Berghe koffie & meer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Berghe koffie & meer staat onder andere voor kwaliteit en snelle service. Door middel van het klanttevredenheidsonderzoek hebben wij kunnen nagaan of wij hieraan voldoen en wat uw ervaringen zijn met ons bedrijf.
Inmiddels hebben wij alle data geanalyseerd en hieruit conclusies getrokken.
 
Allereerst willen wij onze waardering uitspreken over de ontzettend waardevolle input dat uit het klanttevredenheidsonderzoek naar voren is gekomen. Het klanttevredenheidsonderzoek heeft bestaande inzichten bevestigd maar heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven.
 
 
RESULTATEN
 
De belangrijkste resultaten staan hieronder weergegeven:
Aspect Gemiddelde score
Bereikbaarheid 8,51
Responsiviteit 8,39
Betrouwbaarheid 8,35
Empathie 8,36
Tastbaarheden 8,23
Zekerheid 8,30
Snelheid 8,43
Prijs 7,88
  •  71,2% geeft aan Berghe ‘zeker wel’ aan te bevelen bij anderen en 25,3% geeft aan Berghe ‘waarschijnlijk wel’ aan te bevelen
     
  • Berghe koffie & meer krijgt een gemiddeld eindcijfer van 8,34

 
VERBETERPUNTEN
 
De kritische antwoorden die er zijn gegeven in het onderzoek hebben verbeterpunten voor de organisatie opgeleverd. Wij kijken hier serieus naar.

De belangrijkste verbeterpunten:

  • Snellere terugkoppeling bij wijzigingen in de productbezorging
  • Optimaliseren van de website door meer productinformatie te geven
  • Optimaliseren van de webshop middels productafbeeldingen
 
Wij gaan direct aan de slag met de verbeterpunten en hopen dat onze klanten de verbeteringen in kwaliteit, service en dienstverlening zullen waarnemen bij  toekomstig contact met Berghe koffie & meer.
 

Nogmaals bedankt voor uw inbreng!
 
Team Berghe koffie & meer